Mysig dag! 😊

Imorse försov sig bĂ„de jag & bĂ€stis, haha! Vi hade nĂ€mligen bestĂ€mt tid för att ta oss upp till A6 sĂ„ hon & jag kunde köpa dom sista julklapparna 😊 Mysigt

FörstĂ„r faktiskt inte hur alla mĂ€nniskor stressar för att köpa julklappar 😧 Tips: KÖP I TID. Haha, förlĂ„t om jag lĂ„ter som en sur... tant.. eller nĂ„got, MEN, stressa inte upp er i onödan bara! 

I alla fall sĂ„ fick vi skjuts upp av bĂ€sta systra mi sĂ„ vi fick handla det vi skulle 😊 Sen plockade hon upp oss, skjutsade hem oss till mig. Mamma gjorde mat till oss, bĂ€sta! StĂ€dade lite & sĂ„ 😉

Vi gick sedan hem till henne, för att bĂ„da var sĂ„ trötta & sletna, sĂ„ bjöd hon pĂ„ kaffe & sĂ„ fick jag lite lussekatter som vi gjorde för ett tag sen. Dö gött, hahah! 😊 Blev att vi slog in hennes julklappar & lyssnade pĂ„ ABBA lĂ„tarna frĂ„n Mama Mia musikalen/filmen 😊

Nu ska jag diska klart medans mor min kollar pĂ„ The Guardians of The Galaxy 😊 Tjingeling

Kommentera hÀr: