Julgran! ❤️

Ja, igår satte jag & mor upp våran fina julgran! ❤️ Kanske inte är som alla andras, men mina änglar måste jag ha! 

Kungsgranen är min personliga favorit. Rätt så bra när man har mycket katter som vi har, barrar inte lika mycket heller, som rödgranen gör. & för ni som är allergiska är det en gran som inte luktar mycket heller 😉

Idag har jag jobbat, låter som jag jobbar hela tiden! Men det gör jag inte, haha! Har varit en sådär dag idag, men har väl gått bra ändå 😊 Är väldigt trött nu i alla fall.

Sitter & kollar lite på tv, chillar lite tills jag & mamma ska upp till sjuklingarna, haha! Druckit lite the också, mitt julthe som jag fick av mamma, så himla gott!

TLC är nog min nya favorit kanal! Det är oftast så mysiga program på 😊

Nu är julafton välkommen i alla fall, mamma har köpt massa grejer! Mums! 😊 Nu är det bara att vänta in henne. Ciao! 
Granen! ❤️
Änglarna jag pratade om.😊 Massa olika änglar, men här är en av dom i alla fall!
1 Söster:

skriven

finaste änglarna! ❤️

Svar: Ja, dom är underbara! ❤️
Jennifer

Kommentera här: